DNI MARKI BYTOM -50% na drugi produkt
-20% NA POLO I T-SHIRTY przy zakupie min. 2 szt. ➤ Kod rabatowy: WIOSNA20
DNI MARKI BYTOM -50% na drugi produkt
-20% NA POLO I T-SHIRTY przy zakupie min. 2 szt. ➤ Kod rabatowy: WIOSNA20
  • DNI MARKI BYTOM DRUGI -50%
  • SKLEP
    • KOLEKCJA
    • WYPRZEDAŻ SEZONOWA
    • NOWOŚCI
    • PREMIUM
    • T-shirty
    • Polo
    • Garnitury
    • Koszule długi rękaw
    • Koszule krótki rękaw
    • Marynarki
    • Kamizelki
    • Kurtki
    • Spodnie
    • Swetry
    • Bluzy
    • Płaszcze
    • Szorty
    • Buty
    • Akcesoria
    • POLECANE
    • Polo i t-shirty -20% ➤ Kod: WIOSNA20
    • Kolekcja Len
    • Nowości - zainspiruj się!
    • Ikony Motoryzacji
    • Kolekcja Formalna
    • Blog

  • OUTLET DO -60%
    • OUTLET - ZOBACZ WSZYSTKIE
    • T-shirty
    • Polo
    • Garnitury
    • Koszule długi rękaw
    • Koszule krótki rękaw
    • Marynarki
    • Kamizelki
    • Kurtki
    • Spodnie
    • Bluzy
    • Swetry
    • Płaszcze
    • Szorty
    • Buty
    • Akcesoria
  • KOLEKCJA LEN
Bytom salon online
Wyszukaj
Koszyk
Koszyk
Wyszukaj
Bytom salon online
  • DNI MARKI BYTOM DRUGI -50%
  • SKLEP
    • KOLEKCJA
      • KOLEKCJA - zobacz wszystkie
      • WYPRZEDAŻ SEZONOWA
      • NOWOŚCI
      • PREMIUM
      • T-shirty
      • Polo
      • Garnitury
      • Koszule długi rękaw
      • Koszule krótki rękaw
      • Marynarki
      • Kamizelki
      • Kurtki
      • Spodnie
      • Swetry
      • Bluzy
      • Płaszcze
      • Szorty
      • Buty
      • Akcesoria
    • POLECANE
      • Polo i t-shirty -20% ➤ Kod: WIOSNA20
      • Kolekcja Len
      • Nowości - zainspiruj się!
      • Ikony Motoryzacji
      • Kolekcja Formalna
      • Blog

  • OUTLET DO -60%
    • OUTLET - ZOBACZ WSZYSTKIE
    • T-shirty
    • Polo
    • Garnitury
    • Koszule długi rękaw
    • Koszule krótki rękaw
    • Marynarki
    • Kamizelki
    • Kurtki
    • Spodnie
    • Bluzy
    • Swetry
    • Płaszcze
    • Szorty
    • Buty
    • Akcesoria
  • KOLEKCJA LEN

Lata 2000 - dziś BYTOM Zmiana strategii BYTOM to rewolucja
w dotychczasowych działaniach firmy, wynikająca z dobrego zrozumienia dziedzictwa i historii marki - poznania jej struktury, strategii, wartości i tożsamości oraz chęci rozwoju. Wprowadzona zostaje pełna kolekcja mody męskiej, poszerzona o płaszcze, kurtki, koszule, swetry i akcesoria. Prężnie rozwija się sieć sklepów stacjonarnych, których innowacyjna, stylowa aranżacja umożliwia prezentację również wprowadzonej oferty casualowej marki. Odpowiadając na zmieniające się potrzeby rynku i klientów, firma uruchamia również sklep internetowy. Od tej pory zakupy są możliwe w każdym miejscu i czasie.

Celem wdrożenia zmian jest wzmocnienie przekazu marki i umożliwienie jej dalszego rozwoju. Marka Bytom dojrzewa, rozwija się realizując Kampanie Wizerunkowe oraz projekty takie jak Bytom IKONY.
1995 Początek nowej ery marki BYTOM - wejście na Giełdę Papierów Wartościowych. Kolejne lata obfitują w znaczące tytuły, m.in. Nagrody Wybitnego Polskiego Eksportera, Doskonałość Mody 2000, Złota Pętelka, Złote Godło, Laur Konsumenta 2005. BYTOM Lata '80 - '90 Garnitury BYTOM nabierają charakteru.
Styl stanowi powrót do historii marki
i najlepszych tradycji krawiectwa, zaś technologia oraz skala produkcji - podąża za duchem ówczesnych trendów. BYTOM zajmuje czołowe miejsce wśród krajowych ekspertów odzieży. Procesy produkcyjne zostają unowocześnione, w tworzeniu precyzyjnych konstrukcji szablonów pomagają najnowsze technologie, natomiast ocena jakości garniturów pozostaje tradycyjnie pod okiem mistrzów krawiectwa.
BYTOM
1976 Szalone lata 70 nie omijają marki BYTOM. Tradycyjne krawiectwo zostaje połączone
z nowoczesnym kierunkiem w modzie męskiej - nowe kolekcje to rozpoznawalność
i autentyczność wzbogacona szczyptą stylistycznej rewolucji. Ukazują się pierwsze broszury reklamowe.
BYTOM
1975 Firma BYTOM ma już pięć zakładów produkcyjnych w całej Polsce. Dynamiczny rozwój firmy potwierdza liczba garniturów BYTOM, dostarczanych na polski rynek,
w kolejnych latach: 1965 - 200 000,
1970 - 1 000 000, 1975 - 1 500 000.
BYTOM
1972 Polska reprezentacja będzie nosić garnitury BYTOM jeszcze w 1976 - na Igrzyskach Olimpijskich w Montrealu, 2004 - w Atenach
i w 2008 - w Pekinie. W 2012 to Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej i linia garniturów dedykowana przedstawicielom UEFA.
BYTOM
Lata '70 Wraz ze zmianą nazwy marki – powstaje również pierwsze, historyczne logo BYTOM.
Z czasem zyskuje rozpoznawalność i stanowi największą inspirację dla pokoleń osób pracujących nad rozwojem marki.
BYTOM
1969 W trosce o rozwój firmy - do Zakładów przyłączona zostaje szkoła, której celem jest edukacja wykwalifikowanych kadr. To przyszli rzemieślnicy i mistrzowie krawiectwa, biegli
w sztuce tworzenia garniturów.
BYTOM
1968 Firma BYTOM zyskuje przynależność do I grupy przedsiębiorstw specjalizujących się
w sprzedaży eksportowej.

Jest to potwierdzenie najwyższego standardu jakościowego w Polsce w dziedzinie ubrań męskich - oraz potwierdzenie solidności firmy.
BYTOM
1945 Na bazie przedwojennej, niemieckiej szwalni, powstaje PAŃSTWOWA FABRYKA KONFEKCYJNA W BYTOMIU.

W 1950 roku, zakład otrzymuje oficjalną nazwę Bytomskie Zakłady Przemysłu Odzieżowego im. Gen. Świerczewskiego - to początek tradycji krawiectwa BYTOM. Bytomskie Zakłady Przemysłu Odzieżowego, już od wczesnych etapów istnienia, mają na celu zapewnienie swoim Klientom wysokiego standardu usług. Indywidualna kontrola jakości i klasyfikacja każdego produktu jest kluczowym elementem strategii marki.
BYTOM

Lata 2000 - dziś BYTOM Zmiana strategii BYTOM to rewolucja w dotychczasowych działaniach firmy, wynikająca z dobrego zrozumienia dziedzictwa i historii marki - poznania jej struktury, strategii, wartości
i tożsamości oraz chęci rozwoju. Wprowadzona zostaje pełna kolekcja mody męskiej, poszerzona o płaszcze, kurtki, koszule, swetry i akcesoria. Prężnie rozwija się sieć sklepów stacjonarnych, których innowacyjna, stylowa aranżacja umożliwia prezentację również wprowadzonej oferty casualowej marki. Odpowiadając na zmieniające się potrzeby rynku i klientów, firma uruchamia również sklep internetowy. Od tej pory zakupy są możliwe w każdym miejscu i czasie.

Celem wdrożenia zmian jest wzmocnienie przekazu marki
i umożliwienie jej dalszego rozwoju. Marka Bytom dojrzewa, rozwija się realizując Kampanie Wizerunkowe oraz projekty takie jak Bytom IKONY.
1995 BYTOM Początek nowej ery marki BYTOM - wejście na Giełdę Papierów Wartościowych. Kolejne lata obfitują w znaczące tytuły, m.in. Nagrody Wybitnego Polskiego Eksportera, Doskonałość Mody 2000, Złota Pętelka, Złote Godło, Laur Konsumenta 2005. Lata '80 - '90 BYTOM Garnitury BYTOM nabierają charakteru. Styl stanowi powrót do historii marki i najlepszych tradycji krawiectwa, zaś technologia oraz skala produkcji - podąża za duchem ówczesnych trendów. BYTOM zajmuje czołowe miejsce wśród krajowych ekspertów odzieży. Procesy produkcyjne zostają unowocześnione,
w tworzeniu precyzyjnych konstrukcji szablonów pomagają najnowsze technologie, natomiast ocena jakości garniturów pozostaje tradycyjnie pod okiem mistrzów krawiectwa.
1976 BYTOM Szalone lata 70 nie omijają marki BYTOM. Tradycyjne krawiectwo zostaje połączone z nowoczesnym kierunkiem w modzie męskiej - nowe kolekcje to rozpoznawalność i autentyczność wzbogacona szczyptą stylistycznej rewolucji. Ukazują się pierwsze broszury reklamowe. 1975 BYTOM Firma BYTOM ma już pięć zakładów produkcyjnych w całej Polsce. Dynamiczny rozwój firmy potwierdza liczba garniturów BYTOM, dostarczanych na polski rynek, w kolejnych latach:
1965 - 200 000, 1970 - 1 000 000, 1975 - 1 500 000.
1972 BYTOM Polska reprezentacja będzie nosić garnitury BYTOM jeszcze
w 1976 - na Igrzyskach Olimpijskich w Montrealu, 2004 -
w Atenach i w 2008 - w Pekinie. W 2012 to Mistrzostwa Europy
w Piłce Nożnej i linia garniturów dedykowana przedstawicielom UEFA.
Lata '70 BYTOM Wraz ze zmianą nazwy marki – powstaje również pierwsze, historyczne logo BYTOM. Z czasem zyskuje rozpoznawalność
i stanowi największą inspirację dla pokoleń osób pracujących nad rozwojem marki.
1969 BYTOM W trosce o rozwój firmy - do Zakładów przyłączona zostaje szkoła, której celem jest edukacja wykwalifikowanych kadr.
To przyszli rzemieślnicy i mistrzowie krawiectwa, biegli
w sztuce tworzenia garniturów.
1968 BYTOM Firma BYTOM zyskuje przynależność do I grupy przedsiębiorstw specjalizujących się w sprzedaży eksportowej.
Jest to potwierdzenie najwyższego standardu jakościowego
w Polsce w dziedzinie ubrań męskich - oraz potwierdzenie solidności firmy.
1945 BYTOM Na bazie przedwojennej, niemieckiej szwalni, powstaje PAŃSTWOWA FABRYKA KONFEKCYJNA W BYTOMIU.
W 1950 roku, zakład otrzymuje oficjalną nazwę Bytomskie Zakłady Przemysłu Odzieżowego im. Gen. Świerczewskiego -
to początek tradycji krawiectwa BYTOM. Bytomskie Zakłady Przemysłu Odzieżowego, już od wczesnych etapów istnienia, mają na celu zapewnienie swoim Klientom wysokiego standardu usług. Indywidualna kontrola jakości i klasyfikacja każdego produktu jest kluczowym elementem strategii marki.
Bytom / historia marki

Marka Bytom

  • Historia marki
  • Szycie na miarę
  • Szycie na zamówienie
  • Blog

Obsługa Klienta

  • Pomoc
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Dostawy
  • Zwroty
  • FAQ
  • Informacje i regulaminy
  • Salony stacjonarne

Aplikacja i program lojalnościowy

  • Bytom Klub
  • Pobierz z App Store
  • Pobierz z Google Play

Newsletter

Klikając przycisk „Subskrybuj”, zgadzam się na otrzymywanie od VRG spersonalizowanych informacji o ofertach i promocjach dotyczących marki Bytom za pomocą kanału komunikacji e-mail.

Administratorem danych jest właściciel marki Bytom – VRG S.A. („VRG”). Powyższa zgoda jest dobrowolna i możesz ją cofnąć w dowolnym momencie. Więcej o przetwarzaniu danych Polityce prywatności VRG.

Obserwuj nas

Szanujemy Twoją prywatność
Chcemy Cię poinformować, że wykorzystujemy pliki cookie i podobne technologie do:
- Obsługi funkcji niezbędnych do prawidłowego i bezpiecznego działania naszej strony internetowej.
- Obsługi funkcji, które pozwalają zwiększyć użyteczność strony internetowej i dopasować wyświetlane treści do doświadczeń użytkowników.
- Celów statystycznych, marketingowych, personalizacji reklam.
W tych celach zbieramy dane o użytkownikach, zdarzeniach i urządzeniach.
Jeśli wybierzesz opcję „OK”, wyrazisz zgodę na udostępnienie powyższych danych nam i podmiotom trzecim (nasi partnerzy).
Wybierz „Ustawienia” aby zapoznać się ze szczegółami i zarządzać opcjami. Możesz zmienić swoje preferencje w każdym momencie z poziomu polityki prywatności.